Asalamualaikum dan Salam Sejahtera
Mohon jasa baik pihak tuan/puan baca dengan teliti maklumat di bawah sebelum menghantar borang aduan ini. Sila isikan borang di bawah menggunakan HURUF BESAR sahaja. Antara perkara yang dihadapi oleh pelajar adalah seperti berikut :-
1. Terlupa kata laluan emel rasmi pelajar
Pihak BTM akan menghantar pautan penukaran kata laluan di emel persendirian tuan/puan. Sila semak emel anda dalam tempoh 24 jam selepas membuat aduan di sini dan ikuti arahan di dalam emel tersebut.
2. Akses WiFi ASWARA
Tuan/Puan dikehendaki log masuk mana-mana komputer di ASWARA bagi penukaran kata laluan WiFi pelajar atau komputer di makmal.
Cara log masuk ke komputer di ASWARA seperti contoh di bawah:
Penukaran kata laluan mestilah melebihi 8 askara termasuk huruf besar, huruf kecik, nombor, simbol dan pastikan tiada nama sendiri dalam kata laluan tersebut.
3. Akses Portal myASWARA
4. Log Masuk Portal Pelajar
a. Portal Pelajar Asasi
b. Portal Pelajar Diploma / Degree
Sila muat turun panduan penggunaan portal di sini
Sekiranya masih menghadapi masalah selepas membuat aduan di sini, sila hubungi Puan Rafidah Hussin di talian 03-27785958 atau emel ke helpdeskict@aswara.edu.my atau hadir ke pejabat BTM di Bangunan Pentadbiran, Aras 4.